Rania N Firman Diaries....

By: Aida Olwitz

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 20-Jun-2007 15:09 Email | Share | | Bookmark
Selipar baru Mama & MakTeh...

 
 
 
kami beli selipar baru tadi....untuk mama n mak teh sorang sepasang...

Price: RM5.90 ..murah bangat.....tapi cantik la bg mama...
Size : 36, 38
Color : Pink, Blue


Wednesday, 20-Jun-2007 14:50 Email | Share | | Bookmark
Kena kurung kat luar umah..

mama..nak masuk!!
meh kita try bukak sendiri gate nih adik...
tolong kami..bantu kami...kami taknak gaduh lagi...
Tulah..gaduh lagi kan mama dah letak kat luar umah...cian diorang erk!!!



Wednesday, 20-Jun-2007 14:47 Email | Share | | Bookmark
Tangisan anak2 mama...

 
 
 
View all 4 photos...
Kalau sehari tak nangis bukan namanya adik n kakak lah.... gaduh lah..lawan gigit lah.. tarik rambut lah...ganaz2 tul anak2 mama nih... nih pulak nangis berebut kamera...adik kalau tak dapat apa yg dia nak siaplah berguling2..selagi mama tak pujuk selagi tulah dia nangis....2 jam pon takper..



Wednesday, 20-Jun-2007 14:40 Email | Share | | Bookmark
Pijak jer ular tu....

ular nak gigit kaki mama
kaki kakak
adik selamber jer..
View all 4 photos...
Tulun-tulun ada ular nak gigit kami.....selamber jer pijak ular tuh.. kakak pun sama.....kat umah tok nih banyak tul anak ular.... depa nih bela anak ular... heheheh


Monday, 18-Jun-2007 08:48 Email | Share | | Bookmark
Happy Fathers Day... lagu khas buat papa....

Siti Nurhaliza - Cahaya Cinta

Dia telah telah menentukannya
Kita bertemu dan bercinta
Inilah oh takdirnya
Bukan kerana harta
Inilah citra cahaya cinta

Pintu hatiku telah kau buka
Tak mampu ku menafikannya
Kejujuran diberi
Kasih datang terhenti
Ini bahagia yang ku cari

Sayangi daku
Peluklah daku
Janji dengan ku
Semai cinta nan satu

Tuhan menguji
Takkan berhenti
Hanya ku pinta
Sama setia menjaga
Hingga ke alam syurga


[<<  <  1  2  3  4  [5]  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net